Wat u van ons vindt

"Je voelt je geen nummer"

Blij dat ik daar gekomen ben. Frans is heel goed benaderbaar, luistert goed en onthoudt hetgeen je vertelt over je klachten ook. Je voelt je dus geen nummer! Gelukkig ook goede resultaten en adviezen mee om oefeningen te blijven doen zodat je zolang mogelijk pijnvrij blijft. Bedankt -- T. Rietdijk van Deventer (ontzettende rugpijn)

"Snel resultaat"

Heel tevreden over de behandeling, veel aandacht voor je. En gelukkig snel resultaat. Blij dat we voor Frans gekozen hebben -- L.C. Rietdijk (pijn in onderste deel bil en been)

"Het voelt vertrouwd"

Er wordt goed naar je geluisterd en de behandeling is heel goed. Het voelt vertrouwd en dat is nodig om je klachten te vertellen. -- L.C. Rietdijk (lage rugpijn)

"Voelt als een vriend"

Ik ben via mijn vriend bij Frans gekomen. Ik word heel vriendelijk behandeld en zou hem bij iedereen aanbevelen. Voelt niet als een fysio maar als een vriend. Ik ben zeer tevreden -- mevr. Tuinder (schouderklachten)

"Luistert goed"

Hij luistert goed wat de klachten zijn. Ik kwam hier binnen met krukken en loop nu weer goed -- dhr. Hoogwerf (nieuwe heup)

"Deskundigheid staat voorop"

Deskundigheid staat voorop. Vertrouwen in de persoon is heel erg belangrijk voor me. Ik heb een fijn contact -- mevr. Brouws (nekklachten)

"Hij motiveert"

De behandeling is zeer goed en hij motiveert je erg om door te zetten -- mevr. Van Gaalen (etalagebenen)

"Blij als ik weer kan komen"

De kwaliteit van de behandeling is goed. Ik ben blij als ik weer kan komen. Daarnaast heb ik een prettig contact -- mevr. Rosman (knie klachten)

"Aardige en kundige therapeut"

Er is een prettige sfeer. Aardige en kundige therapeut. Hij is erg goed met alles -- mevr. Barendrecht (heup)

"Voel me gehoord"

Ik voel me gehoord. Goede behandeling. Kwaliteit staat bovenaan -- mevr. Snoek (schouderklachten)

"Creatief met oplossingen"

Hij is creatief met oplossingen. En heeft hart voor de zorg -- mevr. Zwartveld (schouderklachten)

"Eerlijk contact"

Erg vriendelijk en eerlijk contact. Ik zie er niet tegenop om er naar toe te gaan -- mevr. Van der Ent (klacht aan hamstring)

"Vertrouwen in behandeling"

Erg vriendelijk ontvangen. Krijg door contact veel vertrouwen in behandeling -- dhr. Poot (COPD)

"Deskundig"

Geeft vertrouwen en motiveert enorm -- mevr. Den Breems (kniepijn)

"Betrokken"

Goede behandeling, heeft een luisterend oor en is betrokken. Kortom: fijne omgang -- mevr. Van de Bos (rugklachten)

"Je bent een topper!"

Dankzij jou heel snel pijnvrij. Je bent een topper -- mevr. Brouwer (lage rug klachten)

"Luistert goed naar je klachten"

Goed contact. Luistert goed naar je klachten, en in samenspraak vindt de behandeling plaats. Ik voel me er heel prettig bij -- dhr. Van de Windt (reuma)

"Tovenaar"

Frans, je bent voor mij een tovenaar. Ben zo blij als ik geweest ben. Ik heb ook heel veel vertrouwen in je. Dank daarvoor -- mevr. Van Deventer (breed scala van klachten)

"Een man die je kunt vertrouwen"

Frans van Wijngaarden is niet alleen een fysiotherapeut, maar ook een mens die zich nauw betrokken voelt bij zijn patiënten. Hij is eerlijk, zegt waar het op staat en windt er geen doekjes omheen. Het is een gezellige prater, maar kan ook heel goed luisteren. Kortom een man die je kunt vertrouwen -- mevr. Stufkens (lag rug klachten)


Zet ons op de kaart

Waardeer mij

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over uw behandeling. Als dat het geval is, is dat voor ons een motivatie en bevestiging om onze werkwijze verder uit te bouwen. Maar ook voor u, als klant, is het van belang om te weten waar u goed geholpen wordt. Dat biedt dan de mogelijkheid om vooraf een goede en kwalitatieve keuze te maken.

Feedback wordt in ons leven steeds belangrijker. De zorgverzekeraar maakt er ook steeds meer gebruik van. Momenteel zijn er verschillende methoden in ontwikkeling en gebruik. Op dit moment lijkt het Marnix Fysiotherapie het beste om uw mening centraal te laten registreren bij de Patiëntenfederatie Nederland -- dat is de organisatie die Zorgkaart Nederland maakt en beheert. Een klik/tik op de knop hiernaast leidt naar de website waar u uw beoordeling kunt geven. Dat gebeurt overigens geheel anoniem.

PREM

Patiënten van Marnix Fysiotherapie krijgen in 2019 te maken met een nieuwe methode van beoordeling. Deze luistert naar de naam PREM. Hetgeen staat voor: Patient Reported Experience Measures. Een hele mond vol, maar waar het op neerkomt is dat op een gestandaardiseerde manier bepaald wordt hoe het behandelproces is verlopen.

Het zijn met name de zorgverzekeraars die op de invoering van PREM hebben aangedrongen. Zij willen een ijkinstrument in handen hebben op grond waarvan het resultaat gewogen kan worden. Maar ook voor de patiënt kan, wanneer na verloop van tijd een hoeveelheid representatieve gegevens beschikbaar zijn, de keuze van zijn of haar behandelaar gemakkelijker worden.

De uitvoering van PREM staat geheel los van de praktijk. Marnix Fysiotherapie heeft een extern bureau in de hand genomen die voor de uitvoering van de bevraging zorg draagt. Overigens is dit ook een vereiste van de zorgverzekeraars. Deelname is verder anoniem. Wilt u meer informatie? Deze site gaat een stuk dieper op de achtergronden in.

Toch blijven wij, ondanks invoering van PREM, er op hameren ook een review bij Zorgkaart Nederland achter te laten. Dat is al met al wat informeler, en is tot op heden een prima bron om te kijken hoe wij 'scoren'.

Online afspraken